21.05.2018 14:39

Schůze a rozlučka se sezónou 2017/2018

Ahoj všem, 

v úterý 29.5. bych po tréninku ráda udělala na hale krátkou schůzi. Bylo by fajn, kdyby dorazil alespoň jeden rodič od každé hráčky. Bude to jen chvilka. Řekneme si něco k soustředění, příští sezóně (tréninky, nové dresy, příspěvky, turnaje atd.) 

Vím, že Vám to mohu napsat do mailu (jako to dělám celou sezónu), ale pak se mně stejně každý ptá zvlášť, protože ne všichni čtou emaily. A věřte mi ,že po dni ve škole mám otázek plné zuby:). 


Druhá věc je rozlučka. 

Se Zuzkou a Muškou jsme se shodly na jediném termínu a to jest pátek 15.6.2018. Jsme opět pro Eden. Udělám rezervaci na 18,00 hod. Pokud bude hezky, budeme venku, tak se přioblékněte. Jestli vzít děti nebo ne, nechám na Vás. Chápu, že pokud půjdete oba rodiče, tak nemá kdo hlídat. Nicméně s holkama si uděláme sólo akci v jiný den. 

Pokud někdo nemůže, tak se omlouváme, ale vždycky bude někdo, kdo nemůže. Pokuste se dorazit v hojném počtu. Pití a jídlo si bude hradit každý sám :)). 


Těm, kteří reagovali na první datum rozlučky děkuji, bohužel toho 25.5. se akce neuskuteční- Zuzka je na školení v Praze. S tím souvisí i reakce na emaily a zprávy. 

Prosím, reagujte!!! Klidně jen ano, ne, nevím, potvrzuji přečtení atd. 

Na první termín rozlučky reagovalo asi tak pět z dvaceti rodičů. Psala jsem na email i na watsapp. Věřím, že toho máte hodně, ale já mám taky tisíc věcí kolem. 


Díky a fajn den, 

Léňa 

—————

Zpět


Kontakt

BK Sluneta U13 dívky

Trenéři:
602 408 644 - Čechíno
777 038 914 - Muška